söndag 31 januari 2010

Denna bloggen är trist.....

till och med mer trist än den förra! Jag känner mig tystad! Inte klaga, inte skriva om samhällets försämringar, inte skriva om min fina familj som är allt för mig, inte skriva om vad jag gör eller inte gör för det ska ändå analyseras och misstolkas, inte skriva........ ja för då gnäller läsarna ännu mer än vad jag gör hur nu det kan vara möjligt och dessutom går till personliga övergrepp! Men å andra sidan försvann många läsare när bloggen delades till två och EN enda kommentar har jag fått på denna bloggen sen dess så nu funderar jag på att lägga ner den helt faktiskt! Jag har den andra bloggen, där finns folk som läser och kommenterar även om de inte är så många och även om den bloggen också blivit ännu mer trist för jag hittar liksom ingen motivation till att blogga. Jag som alltid mått så bra av att få skriva av mig och har kunnat slänga ur mig inlägg efter inlägg känner att det nu istället bara växer inom mig och jag blir mer och mer ledsen för varje dag som går. Det har liksom blivit stopp i ventilen och får jag inte bukt med det så...........

1 kommentar:

  1. Tror du inte detta är sviterna efter bloggincidenten och att du kanske bara behöver ett break? Ligg lite lågt. Strunta i bloggen ett tag så kanske lusten och skrivglädjen hittar tillbaka. :)

    SvaraRadera