söndag 31 januari 2010

DÖD!

Ja, så känner jag mig! Fast jag antar att man inte har ont när man är död så jag lever väl lite i alla fall!

Jag är orolig för mig själv! Jag är så jäkla dålig och har så fruktansvärt ont att jag får såna där hemska tankar för mig att jag verkligen är dödssjuk! Tänk om hela min kropp är full av cancer och jag håller på att dö utan att jag vet om det? Ja, det gör ont överallt och jag är så matt att jag idag fick vila mig i bilen mellan de olika affärerna! Det är ju sjukt! Eller så är jag sämre pga all oro för framtiden...... Det tar mycket på krafterna att vara sjuk och inte klara av att hantera stress och sen dessutom vara i en så utsatt position som jag och många med mig är nu gör ju inte saken bättre snarare tvärtom! Det jäkla skitvädret gör ju inte saken ett dugg bättre snarare tvärtom! Innerst inne tror jag ju inte att jag är allvarligt sjuk, jag har ju liksom inte direkt ont på ett ställe (eller jo sista dagarna har jag haft lite mer ont på ett nytt ställe iofs) utan det värker liksom överallt på samma sätt! Nåja det är inte så konstigt att man oroar sig när man förrförra året förlorade sin bror i cancer och förra året förlorade sin mamma i cancer! Tufft det är tufft ska ni veta! Men jag kommer igen med nya friska tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar