måndag 25 januari 2010

Jag hatar moderater!

Ja så är det! Men med det menar jag inte att jag hatar människor som är moderater! Nåja det finns säkert en hel del moderatmänniskor som jag inte tycker så värst bra om likväl som det säkert finns en hel del sossemänniskor som jag inte heller tycker om! Och tro det eller ej det finns ju en del som röstar på moderaterna som jag faktiskt tycker väldigt bra om! Själv skulle jag nog kalla mig för sosse med ett litet inslag av folkpartist (nåja innan valet 06 då för jag vill aldrig någonsin kopplas samman med den där alliansen)! Jag bor en blå kommun, mycket blå är den! Så blå att det antagligen på gatan där jag bor finns fler moderater än socialdemokrater! Men inte tycker jag illa om dessa människorna! För mig är de människor/grannar som jag inte pratar politik med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar