måndag 20 september 2010

Jag sa ju det!

Jag är en av dem som valt att INTE sprida vidare Aftonbladets protest mot Sverigedemokraterna! Inte för att jag på något vis delar åsikt med detta partiet för det gör jag inte, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra! MEN vi lever i en demokrati och det innebär att att de liksom de andra partierna hade samma rätt att yttra sig. Jag kände som så här, att nästa gång kan det vara V eller C eller KD som inte får göra sin röst hörd och det är farligt för vi ändrar inte åsikter genom att tysta dem som tycker! Och alla har rätt att tycka!

Däremot skulle media grävt och släppt fram dessa människor i intervjuer i radio och tv. Då hade de inte suttit i riksdagen idag, det är jag rätt övertygad om.


Jag frågar mig VAD ÄR DET FÖR LAND VI LEVER I?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar